busy

hey babes!
förlåt för no blogging igår.
jag, mamma och pappa stack direkt till lägenheten efter att jag jobbat igår.
nu börjar det faktiskt så smått likna något även om det är mycket av möblerna kvar som inte är ihopbyggda.
igår blev vi iallafall klara med båda köksborden, ena stolen (den andra var sönder, blä!), lampor, sängen och lite av min toaletthylla.

när vi kom hem dog jag i sängen direkt!
nu är jag på jobb igen. heldag mellan 09:15-17:30.
åker nog till lägenheten ikväll igen. får se om någon vill hålla mig sällskap då. :]

hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: S.

Tur du fått ihop stolar för det hade inte gått att dricka vin på det kalla golvet! ;D

2008-11-04 @ 19:48:51
Postat av: mika

s: haha, annars har jag ju mattan. ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback