bloggdator

jag vill verkligen ha en liten bloggdator. den som jag har nu är perfekt när man är hemma eller ska se på filmer på datorn eftersom den har ganska stor skärm. men den är totalt otymplig för att ta med någonstans.
dessvärre har jag ju inget mobilt bredband och har inte råd att skaffa det heller. jag borde kanske skaffat ett mobilt bredband istället för mitt vanliga internet hos comhem. synd att jag inte tänkte på det lite tidigare.
anna har iaf köpt sötnosen på bilden. jag är avundsjuk!
den finns på elgiganten för 1990 kr.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det går knappt att beskriva hur liten den är. Den går till och med ner i min Miu Miu. Så den är en perfekt bloggdator med andra ord :) Nu ska jag bara se om jag lyckas installera mitt mobila bredband också. Det finns hyfsat billiga mobila bredband nu eller så har tre en variant där man betalar per dag, per vecka eller per månad. Smidigt om man bara vill ha det ibland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback