valborg

tänkte att jag skulle skriva lite om igår.

jag och alex möttes utanför ica för att handla lite mat.
vi tänkte grilla korv med bröd, men tror ni att de hade något korvbröd?!
näe, det var nog fler som hade samma planer som vi.

istället fick vi ta hamburgerbröd (stavning?).
alex tyckte att vi behövde något mer så hon slängde ner en kyckling och en potatissallad i korgen.
mätta blev vi alla fall. MINST sagt!

sen fick vi bråttom till bussen. tur att vi inte hade klackar!
i väntan på tåget passade vi på att ta lite foton.
en del mindre seriösa... vilket tågkontrollanten på det andra tåget tyckte var skitkul.
han ville fota oss och sen fick vi fota honom också eftersom vi märkte hur mycket han tiggde efter det. HAHA!

i malmö begav vi oss till mello yello precis innan regnet kom, men vi kunde sitta ute ändå eftersom vi fick så sjukt bra platser.
hade en trevlig kväll med alix, nathi och robert (robin) som jag har bestämt mig för att kalla honom.
drack lite mojitos, jd+coke och strawberry daiquiris.

det roligaste hände sen när jag och alex skulle ta bussen till nath&rob (som hade cyklat ner i stan)..
alex står och pratar i telefon när en kvinna på 30-40 år pickar mig på armen.
hon pekar då ner på marken på en sån här flärp man river av tuggummipåsar när man öppnar dom och frågar: "är det en tändare?".
"nej", säger jag.
då säger hon: "nehej, det är bara papper.. det ser ut som en tändare".
HAHAHA!
man måste nog varit där för att man ska tycka att det är kul!

näe, nu ska jag borsta tänderna, så får vi se vad som händer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback