tjatig

alltså ni kanske känner "enough med hennes jävla halsfluss" nu, och det gör jag också.
men det blir ju förihelvete inte bättre.
vaknade med lika ont imorse och då har jag alltså tagit sju tabletter.
jag blev så irriterad att jag ringde till vårdcentralen, men det tog tydligen 48 timmar innan kroppen fattade att den skulle bli frisk, och det är ju där jag är nu. får väl ge det ett tag till, sen kommer jag fundera på fönstervägen.
vill kunna äta mat utan att det känns som att käka rakblad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare, men jag vet hur det känns.. :(



Levde konstant med halsfluss i 2 månader för några år sen.



Puhh.

Postat av: mikaela

sara: två månader?! du skrämmer mig..

2008-05-28 @ 13:53:21
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha lugn Mikaela! :) Jag fick fel mediciner, och sen fick jag det igen som följdsjukdom av något annat osv.. Du är snart på benen!

2008-05-28 @ 14:33:47
URL: http://makii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback