smek mig inte!

igår jobbade jag till 16 istället för 13.
sen frågade dom om jag kunde jobba till halv fem istället, men då fick jag säga nej.
hann bara hem och bytade kläder, sen tog jag tåget till malmö.
17:45 var jag framme på stationen i malmö, och 18:00 stängde telenorbutiken på andra sidan centrum.
snacka om att jag fick stressa?!

men jag fick ut min mobil i alla fall.
sen gick tåget tillbaka 18.21 och jag hade en del andra ärenden jag skulle klara av också.
och som gräddet på moset hade jag skoskav. på båda hälarna!

ca fem minuter innan jag var framme på stationen igen möter jag en wierd snubbe. han väntar in mig typ så att jag ska gå först.
det är ju mitt på ljusa dagen och där var andra människor så jag var inte rädd.
men det börjar bli lite creepy när han fortsätter att gå bakom mig och han går över vägarna precis där jag gör.
jag känner hur hans blick bränner på mitt ass.

väl framme på stationen springer han bort mot ett tåg.
då andas jag ut och trycker en biljett.. tills jag upptäcker att han är bakom mig igen.
jag går mot mitt tåg, och han går efter..
han är nära på att gå in i den första vagnen men ångrar sig när han ser att inte jag går in där.
jag hoppar på tåget och sätter mig ner. hela vagnen är tom typ.
var tror ni han sätter sig? mittemot mig såklart.
han försöker börja småprata, men jag sätter på mig hörlurarna medan han spanar in mina bara ben.
jag ser i ögonvrån hur han tar/rättar till/trycker på sitt könsorgan. EWWWWWWWW.
jag blundar med huvudet vänt mot fönstret när jag känner hans ben mot mitt. han smeker mig med sitt ben!!
fyfan vad jag äcklades. trodde jag skulle dö, men vågade inte röra mig ur fläcken.
som tur var hade vi lämnat min nästsista station redan, så det var inte så långt kvar, men en sak kan jag säga - sträckan mellan kävlinge och teckomatorp har aldrig känts längre.

jag tror jag har fått men för livet.

Kommentarer
Postat av: a .

hahaha så jävla kul.

Postat av: vickie

du skulle sparkat honom på benet och rest dig upp och gått därifrån. men förstår att i vissa situationer paralyseras man. fy fan, för äckliga vidriga snuskgubbar. häng dom i k*ken säger jag bara!

2008-05-10 @ 12:38:28
URL: http://www.vickiebergenholtz.com
Postat av: Martina

Men öööööööh! jag hade gett honom en lusing! höll han på länge? slutade han? VILKET SVIN!

2008-05-10 @ 15:12:02
URL: http://msred.devote.se
Postat av: Cornelia

VARFÖR SA DU INTE TILL HONOM!??!?!?!!!!!

2008-05-10 @ 15:18:51
URL: http://FashionFadesStyleIs3ternal.blogg.se
Postat av: mikaela

a: so not funny!

vickie, martina & cornelia: ja, som vickie skrev så blev jag alldeles paralyserad. dessutom var det inte tillräckligt "tydligt" för att jag skulle våga säga/slå till honom.

2008-05-10 @ 15:53:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Johanna

Men usch vilket svin. jag får gåshud!

2008-05-10 @ 16:20:12
URL: http://allthatshewant.blogg.se
Postat av: Anonym

men skyll dej själv, du satt ju kvar!

2008-05-10 @ 18:39:56
Postat av: dannjella

gud va hemskt :S men usch. man blir ju så chockad så man vet ju inte vad man ska göra..

2008-05-11 @ 13:40:02
URL: http://vjykort.blogg.se
Postat av: Nathalie

ÖHHHHHHH, jag har sprungit! ses på lördag!

2008-05-13 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback