shopping

innan jag dog (eller kanske anledningen till att jag dog) i söndags var jag, sis och vår lillkusin på stan för lite powershopping.
jag fick med mig allt jag var ute efter på ca 40 minuter!

1. den fina blommiga klänningen från h&m trend. fanns en klänning kvar i malmö som hängde på returställningen, och den var i min storlek. men de har nog fått in fler nu hörde jag rykten om! 398 kr fick jag ge för den.
2. vad jag har väntat på att den skulle komma ut den där peggy. fin fin slouchy modell. stor i storlekarna. jag tog storlek S och den är ändå ganska lös. 450 kr på monki.
3. den fina kjolen i samma tvätt. kommer inte ihåg senast jag ägde en jeanskjol faktiskt. 300 kr på monki.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion and style

Klänningen är skitsnygg, jackan är skitsnygg och kjolen är skitsnygg! Du har verkligen bra smak! :)

Postat av: leia

snyggt värre....även om jag inte skulle ha jackan själc så tycker jag att den är riktigt snygg på andra.



ska ta å kika om inte h&m bikini skulle funka....är mest rädd för nederdelen:)



kram

Postat av: vendela

så himla fin klänning :)

2008-05-27 @ 19:50:40
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Malin på Livingroom

finfin klänning det där du! =)

2008-05-27 @ 22:24:44
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: mikaela

frida: haha, tack! :D



leia: du ska få se den på nån dag när jag är frisk. :] hoppas bikinin passar dig. jag har faktiskt själv klickat hem den också. ;]



vendela: tack! :)



malin/livingroom: tack! ja, den är helt underbar på!

2008-05-28 @ 13:58:22
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback