vaxning

har precis vaxat armarna. eller syrran har gjort det på mig.
fyfasen vad ont det gör. haha! men efteråt blir det nice and you know how they say; vill man vara fin...
mina armar blir såå irriterade av det. röda som en kräfta, men det lägger sig alltid till dagen efter.
sa det precis till jessica.. tänk om man hade gjort det för första gången typ samma dag som man ska på bal - tråkigt läge!

vad har hänt annars då?
hm, jag har tittat på wedding rings. haha, är man totalt skadad om man letar vigselringar när man inte ens har nån karl? ;D
pratade med c och han prickade in nästan exakt vad jag ville ha.
bröllopsklänningen har jag också spanat ut..
så nu fattas bara en helt gorgeous man!

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad använder du för vax när du vaxar armarna? blir håren inte mörkare sen? :) Kan vara bra att veta om man vill testa!

2008-03-28 @ 15:24:25
Postat av: mikaela

rebecca: det var ett vaxkit jag köpte för superlängesen, så jag vet inte riktigt var det kommer ifrån. varmt vax är det i alla fall! håren blir i alla fall varken mörkare eller grövre efteråt och det tar ganska lång tid innan de växer ut! jag tycker faktiskt att det känns som att det växer ut mindre hårstrå för varje gång. (har vaxat armarna 3-4 gånger).

Postat av: Rebecca igen

Ja, men då kanske man bör testa då då! Tack för det snabba svaret. Hann knappt läsa de andras bloggar förrän du svarade!

2008-03-28 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback