tröttisdag

tröttis-dag eller trött-tisdag, välj själv!
imorse var jag uppe 05:20. har nog inte gått upp så tidigt sen gymnasiet, och det kändes minsann!
dessutom var jag hos
A igår och kom inte hem förrän närmare halv ett.
anledningen till den tidiga uppgången imorse var att jag hade öppning på skolan.
jobbade i över åtta timmar idag, så det kändes när man kom hem!

nu har familjen precis ätit middag och snart ska det börja packas här.
imorgon åker vi hemifrån halv 7 och påbörjar aten-resan!
ska bli helt underbart. :D
jag tar inte med min dator, men pappa har dator och internet i lägenheten, så jag kommer nog att kunna blogga lite ändå! :]

hört på skolan:
pojke, 6 år: "tittar dina barn också på [något tv-program]?"
jag: "jag har inga barn. jag är bara 19 år."
pojke, 6 år: "har du inte ens en make?!"
jag: "haha, neej."
pojke, 6 år - gravallvarlig: "då får du ta och skaffa det."

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilka sköna ungar du jobbar med:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback