somewere in between

strålande solsken idag! visst är det underbart?
jag funderar faktiskt på att strunta i gympasset idag och ge mig ut på en lång promenad istället.
annars då.. ja, det händer inte så mycket så jag har typ inget att skriva om..

förutom att jag vill verkligen ha ett riktigt jobb. trött på att vara vikarie. det är alldeles för osäkert.

fan vad jag fäller hår.. kan man göra något åt det?
jag har fortfarande inte bestämt mig till 100% om jag ska klippa lugg eller inte.
de andra gångerna jag har gjort det har jag ångrat mig ganska fort.
men det känns så jävla tradigt att ha det såhär som jag haft det i 100 år nu.

hoppas min mobil kommer idag.
det skulle glädja mig lite.
sen vill jag sälja min nuvarande, men c har slarvat bort mina hörlurar och måste köpa nya till mig.
när nu det blir.. han är ju inte rik direkt..
och det är INTE jag heller!

Kommentarer
Postat av: dannjella

jag klippte lugg för ett tag sedan, och jag ångrar mig lite nu faktiskt. saknar min snelugg riktigt mycket. går bara och väntar på att luggen ska bli tillräckligt lång så jag kan klippa snelugg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback