skirt hos h&m

jag är uppe tidigt idag också. dock inte klockan 7. ;D
dagens tema på bloggen tänkte jag skulle bli budgettips.
budgetkedjorna har massor av fina saker just nu!
40340-2438
först ut är h&m.
har ni sett vad fint? kan inte förstå att jag missat dessa ljuvliga
miniklänningarna.
198 kr styck kostar de.
alla tre hade gärna fått flytta in i min garderob, men jag har ju köpstopp - typiskt!
jag tänker mig: lackleggings, spetsklänning, skinnjacka och ett par ballerinas.
...och lite varmare väder givetvis! ;]

nu ska jag ta en promenad i snön innan jag käkar frukost!

Kommentarer
Postat av: vickie (moraltanten)

de ser skitfina ut, men inte irl. köpte både rosa och vit men de kändes billiga och så var dom skitsmå i sizerna och jättekorta :/

Postat av: Louice

de ser verkligen jättesöta ut! men synd om de inte gör det i verkligheten..

2008-03-27 @ 12:56:21
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback