senast inkomna

igår steg jag & sis upp klockan 8 för att åka på shoppingrunda till malmö.
mitt huvudsyfte var ju givetvis att köpa skinnjackan, och nu är den äntligen min! :D
jag tog även med jeansjackan för att byta storlek på den. de var snälla och gick med på det trots att bytestiden hade gått ut!
baggyjeansen hade jag också med mig efter att ha insett att de faktiskt var FÖR för stora. storleken mindre fanns bara i en annan färg och det kändes inte rätt alls.. så jag lämnade tillbaka jeansen! tror det var klokt.. hade nog ångrat mig senare annars. nu fick jag ju 500 kronor till övers också! ;P
ja, eller dom försvann ju rätt fort..
på h&m trend hittade jag även den här tröjan/tunikan/miniklänningen. 298 kr.
hittade även en sjukt fin blommig klänning och massa fina skor på h&m, men det fick inte följa med denna gången. :/
på monki hade de inte fått in överdrivet mycket av vårnyheterna. eller så var det kanske redan slut?
jag provade iaf den här trenchen från monki.. som elin kling har. hade aldrig tänkt den till mig själv även om jag tycker den är fin. färgen passar nämligen inte mig. men sen såg jag att den fanns i svart, var tvungen att prova och blev förälskad. 600 spänn fattigare.

slutsats: shoppingstopp till den 28:e april. möjligtvis undantag när jag är i grekland.
just nu finns det faktiskt ingenting jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hejsan! :D Vad ska du hitta på en söndag som denna? :)

Postat av: jiss

precis som om du BEHÖVDE skinnjackan, tröjan och trechen? :D

2008-03-09 @ 18:04:08
URL: http://jiss.blogg.se
Postat av: Karin

Vart kommer den rosa klänningen ifrån? :) Den såg fin ut! MVH /Karin

2008-03-09 @ 18:09:01
Postat av: mikaela

jiss: jaa, skinnjackan behövde jag. och en till vårjacka! ;D

karin: den kommer från indiska! :] köpte den förra våren/sommaren!

2008-03-09 @ 18:24:43
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: alle

HA HA HA lycka till! jag känner dig ;) nu ska jag se alla AA avsnitten!

2008-03-09 @ 22:47:30
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback