oemotståndligt

godkväll!
hela dagen har verkligen försvunnit. klockan är ju redan kvart i sex!

gårdagen slutade ganska hastigt och lustigt med att jag åkte till sandylou i kristianstad där studentkorridorsförfest och utgång stundade!
det var superkul eftersom det var ett helt nytt ställe för mig. älskar att gå ut på nya ställen. :]

tog tåget hem idag.. det tar två timmar. så sjukt drygt!
kom hem vid halv 3, och nu har jag sovit ett tag!

tänkte hoppa in i duschen nu, sen ska jag köra till s och se på melodifestivalen. myskväll klingar skönt i mina öron!
A hörde förresten av sig igår för första gången sen vi sist sågs.
jag: "fan vad kul att du hör av dig!"
han: "kul att du själv hör av dig"
så typ. sen lite mer som jag inte behöver dra här.
trodde han skulle komma hem igår, men han är tydligen fortfarande i frankrike och kommer hem imorgon.
jag sa att han kunde höra av sig när han kom hem. men jag vet inte om jag vill att han ska göra det..

nåja, duschen var det ja!

Kommentarer
Postat av: Sandy-Lou.

Trevligt att du hade en skoj kväll! :)

2008-03-16 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback