nya glasögon?

40340-2343
i måndags fick jag hem två par nya glasögon från
favoptic för att prova.
de genomskinliga har jag funderat över länge, men när jag fick hem dom och provade dom så känns de inte alls rätt på mig.
med tanke på  att jag är rätt ljus i hyn och nu även har ljust hår, så känns de som att de bara försvinner.

de "nördiga" bågarna beställde jag bara för skojs skull. tyckte inte alls om dom när jag provade dom första gången, men gillar dom mer och mer. helst skulle de dock varit ännu större.
vad tycker ni?
jag får nog vänta med att köpa i alla fall tills jag bestämmer mig om jag ska ha lugg eller inte.
men tills dess vill jag väldigt gärna höra era åsikter! :D

nu ska jag ut och gå i det fina vädret! :]

Kommentarer
Postat av: Anna

Nördbrillorna va skit snygga och passade skit bra på dig :)

Postat av: Sofie

jag gillar nördbrillorna starkt. du klär verkligen i dem utan att se ut som en nörd :)

2008-03-05 @ 16:44:55
URL: http://sofifie.blogg.se
Postat av: Sara

De svarta var ju skitsnygga, passar dig riktigt bra!

2008-03-05 @ 17:15:29
Postat av: sarah

nördbrillorna var skitheta...

2008-03-05 @ 20:51:20
Postat av: klarabara

lätt geek-bågarna, klockrena!

2008-03-05 @ 20:58:41
URL: http://klaraaxel.blogg.se
Postat av: Sofie

har din mobil kommit än? min ena tangent har redan knäckts :S har haft den sen förste februari :S

2008-03-05 @ 20:59:05
URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback