måndag..

tjingeling vänner!
ny vecka.. gud vad tiden går fort!
inget jobb idag, däremot ringde rektorn och sa att jag förmodligen kommer få alla torsdagar under hela mars & april!
han sa: "egentligen letar jag ju efter någon utbildad förskollärare, men de talar så himla väl om dig här".

har städat nu.. skönt att ha det gjort.
jättefint väder ute. närmare 10 grader och solen skiner!

vet ni vad som händer idag då? tror inte ens att jag har avslöjat det.. men idag klipper jag lugg!
15:00 är tid bokad hos frisören! aaah, nervös!!
måste skriva ut några bilder och ta med mig.

nu ska jag kolla platsbanken! hörs senare babes.
puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

nu har vi gjort det! o m g . ha ha ha

vad ska vi nu göra då?!
he he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback