en doldis för mig

40340-2445


det var längesen jag kände något positivt inför
vero moda.
vet egentligen inte varför..
just nu verkar det dock finnas en hel del godbitar - åtminstone om man kikar på hemsidan.

den blommiga klänningen har både frida fahrman och kelly.
jag hade nog kört med klänningen bakofram precis som frida för att slippa det söta med knytet på framsidan.
skjortan, och för att inte tala om sjalen, är ju fabulous!
koftan känns fin också.. jag har ingen grå kofta..

åh, det kliar extra mycket i fingrarna bara för att jag har köpstopp.

Kommentarer
Postat av: Mini

Åh, jag vill ha sjalen nu! Ska åka och köpa den. Måste. Haha. Fan.

Postat av: Sara

nä vero moda har inte haft nåt kul på länge, men det där såg fint ut :)

2008-03-27 @ 19:42:01
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: mikaela

mini: haha jaa, den var underbar!

sara: tycker precis som du. :)

2008-03-27 @ 20:37:25
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Martina.

Hej! Det var ett tag sen man kommenterade här, efter resande, tränande o bakande av Anna Skippers bröd, haha. ;) Hoppas iallafall att allt fortfarande går bra med din träning! Jag tänkte bara tipsa om att linnet, med mimmi tryck från HM som Frida Fahrman bland annat tipsat om, och som du bloggat om, nu finns inne på HM! De kom tydligen ut idag, och jag såg ett hänga ensamt, spanade efter fler o hade det funnits fler hade jag snott åt mig ett till o kastat på lådan till dig som tack för all motivation du faktiskt gett mig! Tro det eller ej. :) Men såklart hade dom gått åt i ett naffs. :/ Men enligt personalen på H&M så ska det eventuellt komma in fler. Men det är ju ett divided linne så det finns kanske även på de lite "mindre attraktiva" (missförstå mig rätt) H&M butikerna! Jag fortsätter hålla utkik iallafall om du fortfarande är intresserad av ett! :) Kram.

2008-03-27 @ 20:55:28
Postat av: mikaela

martina: amen gud vad gullig du är. :) jag blir ju helt rörd! du får gärna hojta till om du skulle komma över ett till linne. :) hoppas det går bra med din träning också! kämpa på bara! många kramar!

2008-03-27 @ 22:29:42
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag gillar klänningen.

2008-03-29 @ 08:06:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback