atenoutfits

hej sötnosar!
har inte blivit något bloggande här ifrån grekland eftersom det visar sig att pappas bredband är rätt segt om man inte står ute på balkongen.
idag är det inte så fint väder så nu har jag haft tålamod med det sega internetet och laddat upp lite outfits!

första kvällen när vi skulle ut och äta såg jag ut såhär;
40340-2415
svart topp - h&m
kjol - sydd av therez. (kan inte länka nu, men sök på google så hittar ni nog!)'
strumpbyxor - lindex
heels - h&m
jeansjacka - bik bok
väska - lindex

igår skulle jag, jessica och mamma gå en sväng på stan (dock inte aten centrum) medan pappa var och jobbade en sväng.
kläderna jag valde för dagens aktiviteter ser ni här. ;D
dock slängde jag skinnjackan sen när vi satt i hamnen och det blev för varmt.

40340-2417
klänning - gina tricot
lackleggings - american apparel
ballerinas - lindex
väska - h&m
skinnjacka - h&m

idag då så har det regnat, så vi valde ett inomhusshoppingcenter. dock var de flesta affärerna samma som igår.
blev ingenting köpt för mig. var lite sugen på sephora-smink, men det blev inte av. kanske finns sephora inne i aten också? har dessutom blivit förföljd av ett par svinheta heels från nine west, men jag får se om jag köper dom.. hittat ett par andra pumps också.. gula! men de har jag bara hittat i storlek 36 och 39. får se om jag hittar 38.. de är lite billigare än de från nine west, så de har jag inte lika mycket beslutsångest för. ;P
ja, påskharen lämnade en liten peng i påskägget så jag har kunnat shoppa lite. :D
har köpt en kjol & en topp från zara. ni får se senare! ;P

well.. dagens outfit;

40340-2422
tee - gina tricot
kavaj - gina tricot
shorts - mammas gamla jeans
ballerinas - lindex
väska - h&m
diadem - glitter

vettefan vad som hände med upplösningen på bilderna.. är de lika dåliga hos er som hos mig?

Kommentarer
Postat av: sofie

vad fina outfeets bilder :) hur är värdret? puss

Postat av: Martina

är så jävla avis, bara regn här hemma :(

2008-03-21 @ 16:20:43
URL: http://graaow.blogg.se
Postat av: mikaela

sofie: tack. :) igår och i förrgår var det fint. idag har det regnat, men börjar spricka upp nu!

martina: ja, jag har hört det. lite skadeglädje känner man ju trots att det faktiskt har regnat här idag också! ;]

2008-03-21 @ 17:38:30
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback