atenoutfit 23/3-08

here i am again!
vilka många outfitbilder jag bjuder på härifrån aten. ;D

idag har vi varit i stan och gått på marknad.. hittade inte mer än ett par sandaler som jag tänkte visa snart!
sen gick vi till akropolis. ska ni dit någongång - välj gympaskor, inte ankelboots med klack!

outfiten är som följer;

40340-2431

klänning - gina tricot
jeansjacka - bikbok
lackleggings - american apparel
ankelboots - skopunkten
basker - lindex
väska - h&m


imorgon bär det av hemåt igen. tråkigt att redan åka hem, men ska bli rätt skönt att få höra alla updates om vad som hänt hemma! fick rapporter om att alex hade klarat sitt mission medan jag var borta.
men X då.. var han het igår då? allt sånt måste jag ju veta!


Kommentarer
Postat av: Sofie

jättefin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback