atenoutfit 22/3-08

haaaalloou babes!
vet ni vad? idag badade jag i havet! vilket tidigt premiärdopp va? :]
brände mig som fan i fejjan idag så idag har det varit riktigt fint väder.
efter stranden åkte vi in till stan och kollade lite i affärer.
jag hittade massor av fina skor, men köpte inga. ångrar mig nu! :/

köpte istället lite grejer på h&m och sephora. h&m hade dock inget som inte fanns i sverige.. lite tradigt! 

här kommer kvällens outfit:
40340-2425

ser ni hur franskinspirerat det blev? ;D

svart linne - american apparel
randig tee - h&m
jeans - gestuz
kavaj - gina tricot
ankelboots - skopunkten
basker - syrrans

Kommentarer
Postat av: Pauline

jättefin outfit! Längtar verkligen efter solen, själv har vi snö här i skånelandet :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback