min fredag

igår hann jag inte blogga alls.
först var jag på jobb och vi fick ta emot våra första samtal från kunder!
"heej. vad har zlatan för nummer?"

efter jobb hann jag bara hem och byta kläder innan jag for iväg på studentfirande.
gratis dricka - klart man älskar studenter. haha! ;D
senare på kvällen hämtade s upp mig och vi fortsatte med en flaska rosé.

drog ner på stan och träffade en babe på en av uteserveringarna. synd bara att jag inte ens vet vad han heter.
men jag ska se till att vi stöter på varandra igen. hihi.

plankade in på nattklubb, blev nerspilld med svarta shots på min vita klänning och tjuvade en grej - det är väl så jag kan sammanfatta det övriga.

har tyvärr inga bilder för mitt minneskort till kameran funkar inte. :/


Kommentarer
Postat av: M

numret till Zlatan? :-) Var jobbar du egentligen?

Postat av: mikaela

m: eniro 118 118! :)

2008-06-15 @ 17:26:20
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback