mario kart

det har inte blivit så mycket bloggande ikväll eftersom jag hängt framför tv:n istället för datorn.
men inga tv-program har det blivit! jag har äntligen tagit tag i mig själv och kopplat in wii:et, så jag och syrran har lirat mario kart.
dessvärre hade den ena kontrollen pajat, så vi kunde inte möta varandra. synd.. för mig. hehehe.

om en halvtimme droppar lönen in på kontot. fint!
nästa månad när jag börjar tjäna ihop bonus kommer det bli ännu finare!
fast det gäller ju att spara nu om jag vill läsa till make up artist.

förresten.. vet ni något om utbildningar? var finns det? vilka är bäst?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha mario kart äger =)

Postat av: S

jag har gått igenom typ alla där är i mina dagar innan jag hittade hudterapeut :P

2008-07-25 @ 10:07:55
Postat av: mika

GÖR EN LISTA TILL MIG ;P

2008-07-25 @ 12:05:46
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback