konnichiwa

3.1 phillip lim - resort 2009
hola babies!
börjar snart bli dags att hoppa in i duschen för att sticka till jobb - jobbar kväll idag.
kommer kännas konstigt att komma tillbaka till jobbet när man varit ledig så länge, och nu ska jag jobba 8 dagar i sträck.
puhuuu.

började dagen med en runda. sprang lite och gick lite.
konditionen är inte på topp kan jag ju säga! haha!

jag har tyvärr ingen kamera. min ska på lagning och de andra befinner sig i italien.
jag som har nya saker att visa! duger det med mobilbilder, eller ska jag vänta?

Kommentarer
Postat av: vickie

ajaj, fick nackspärr nu ;)

Postat av: Kajsa

Vet du hur lång leveranstid Asos har ?

2008-07-11 @ 13:33:12
URL: http://kajjanbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback