drömmar

sitter här och har precis fått ut en liter vatten som fastnat i mitt öra.
ni vet väl friheten när man får ut det!? så jävla skönt!
sitter även och drömmer om en miu miu.
jag har bestämt mig för att få tag i en nu. i andra hand helst. men den måste vara äkta. och den måste vara perfekt.
jakten kommer att bli lång med andra ord.

det börjar blåsa upp till oväder nu. gör ju inte så mycket eftersom vi solat klart för idag, men till imorgon måste det ha dragit över eftersom det är min sista dag här och jag ska PRESSA.

angående mms:en så verkar det vara fel i tjänsten hos blogg.se. och jag vet inte om jag vågar försöka igen eftersom varje mms kostar 8kr styck från utlandet.
ni får hålla ut helt enkelt, men nu kommer jag ju snart hem. ;]

Kommentarer
Postat av: S

mjau-mjau

2008-07-06 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback