det var den helgen

tjingeling babies.
då var det söndag. igen.

igår var jag som sagt på make up store och blev sminkad inför kvällen.
det var hur kul som helst. och jag vill göra det igen och igen och igen!

på kvällen åkte vi hem till min kusins kompis malin och käkade grillat och drack rosé.
supertrevliga tjejer allihop.
dessvärre glömde jag min kamera hemma hos nathalie så jag kunde inte fota, men det gjorde de andra däremot så bilder kommer.
invigde miu miu
asosklänningen och mina lackpumps

vi avslutade kvällen på lilla torg i malmö där vi drack strawberry daiquiris. (kan inte fatta att min klänning var vit när jag kom hem).
jag redde även ut tidernas missförstånd med mig själv.

ikväll blir det bio med tjejerna. mamma mia ska vi se.
det blir nog trevligt!
sen väntar en mördarvecka med jobb. usch usch usch.

Kommentarer
Postat av: mamma

du kan ju ta en biobiljett där hemma

2008-07-20 @ 17:43:02
Postat av: mikaela

mamma: ja, det ska jag göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback