åhus beachhandboll 2009

nu är jag hemma från dagens trevligheter.
vi började med en lång färd med massa skitsnack i bilen till åhus.
där gick vi på strandpromenaden och plankade in på beachhandbollsturneringen.
glodde lite på småpojkar och småflickor. kollade in vilka som har potential, haha!

vi bestämde även att vi ska anmäla ett lag nästa år.
bestämde taktiker, kläder, regler (bl.a INGA hejarramsor och trams och den som bölar får bjuda resten på dricka PLUS fixa killar för kvällen, hahaha!), osv.
så nu behöver vi ett par frivilliga tjejer som ställer upp. bara till att anmäla er hos mig. ;]

sen lämnade vi handbollsområdet och gick tillbaka till bryggan där vi åt tacobuffé och jag tog en cider. fint var det!
efter maten åkte vi hem igen med solen rätt i fejan och hade party i bilen.

väl tillbaka i klippan tog vi varsin glass på preemmacken och jag har aldrig sett en så befolkad mack.
jag kan ju säga som så.. jag är glad att jag inte bor där. herregud... haha!
no offence,
cornelia. ;]

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi kanske kan vara med i syföreningsgänget? =)

Postat av: Sara

Jag är lätt på! Haha, riktigt nice ju!

2008-07-18 @ 08:20:36
URL: http://makii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback