sun-day

igår blev det fest.
outfiten jag valde blev till slut; mönstrade strumpbyxor, vit ganska slapp t-shirt, indiska-kjolen, svarta pumps och pälsjackan med lackskärp i midjan.

det var en trevlig kväll som slutade med galenskaper. catfights, fights, blod, ambulans och poliser.
craaazy.

ännu en tjej som kom fram till mig igår och sa att hon läste min blogg. :]
hej på dig, stranger. ;D

idag har ju faktiskt solen varit framme. tyvärr har jag inte varit ute.
ikväll ska jag bara äta tacos (hoppas jag) och spela wii!

(att fota mig själv inne på toaletten är lite av min specialitet. haha!)

Kommentarer
Postat av: -

oh herregud vilka .. pinsama bilder.
känns meningsfulla? och ful färg på de också. ;s

2008-01-27 @ 17:17:27
Postat av: mikaela

-: väldigt meningsfull kommentar. tack! :]

Postat av: S.

oj det låter som en dramatisk kväll!

2008-01-27 @ 19:12:33
Postat av: sara

snygga strumpisar, vartifrån? :]

2008-01-27 @ 21:27:01
Postat av: alexandra

haha du DRÖMDE nog att hon kom fram till dig. ingen läser din blogg. mihih.

2008-01-27 @ 22:55:28
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: mikaela

s: ja, det skulle man väl kunna säga. ;]

sara: tack! de är från åhléns!

alexandra: ja, jag gjorde nog det. ;P HÖHÖHÖ...

2008-01-27 @ 23:07:08
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback