snart helg!

yes, då var snart torsdagen över också!
vilket innebär att det är fredag imorgon! :D

var och jobbade idag också. idag skötte jag typ allting själv, men det gick bra. :]
imorgon ska jag vara hos barnen igen. de små barnen. saknar de stora (3-5 år) lite. de är lite jobbigare, men dom går i alla fall att prata med.
slutar 14:00.. så man kommer hem i tid. det är skönt. så kan jag vila lite innan kvällen. 
då blir det några drinkar med s. :]
ska bli så himla trevligt. :]
jag har faktiskt inte druckit sen nyår!

har även hunnit med ett boxpass idag.
haha, jag och
syrran skrattade oss igenom hela stretchningen typ för vi hade världens osmidigaste killar bredvid oss.
"denna kallas pissande hunden"
HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback