slutkörd

hallåj!
har inte haft ork till att blogga förrän nu. eller egentligen har jag det inte nu heller.

idag ville dom ha mig överallt igen. förskolan, disken, fritids. fick tyvärr tacka nej till fritids.
så idag slutade jag inte förrän klockan 16 heller. men det är good, behöver verkligen pengarna. :]
imorgon & på fredag har jag jobb mellan 09:00-14:00. sen får vi se om dom behöver mig på eftermiddagarna också.
nästa vecka har jag måndag & tisdag säkra.
sen får vi se. men det känns bra att det är så mycket nu. :]

träning har jag hunnit med också. dubbelpass. kom nästan precis hem..
måste hoppa in i duschen nu så att jag inte sitter här och lökar.
sen funderar jag på att göra fruktsallad idag igen.

och just det! receptet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback