2007 - efteråt

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, studenten. tog körkort.

2. höll du några av dina nyårslöften? jag gav nog inga.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inga nära vänner.

4. dog någon som stod dig nära? nej, tack gode gud för det.
5. vilka länder besökte du? spanien x2.

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? jag hoppas att jag finner en ny kärlek 2008.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? sommaren med student och allt. och stockholmsresan med c.

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? viktnedgången kanske? men den är ju bara startad!

9. största misstaget? no comments.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? inget allvarligt iaf.
11. bästa köpet? åh, sånt är så svårt..

12. vad spenderade du mest pengar på? resan till costa brava.

13. gjorde någonting dig riktigt glad? c gjorde mig alltid glad.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? hallelujah i typ alla versioner.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? varken eller tror jag.
16. vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med vännerna.
17. vad önskar du att du gjort mindre? leva mitt liv utifrån kärleken.
18. hur tillbringade du julen? hos mormor. precis som det ska vara :]

19. blev du kär i år? jag slutade vara kär.

20. hur många one night stands? väntade på att det skulle komma någon sån fråga..
21. favoritprogram på tv? grey's, gossip girl, andra avenyn (det är faktiskt underhållande!).

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej..
23. bästa boken du läste i år? denise rudbergs. om jag läste nån av dom i år.

24. största musikaliska upptäckten? ingen.
25. något du önskade dig och fick? en laptop. resorna. kärleken.

26. något du önskade dig men inte fick? behöver jag ens skriva det?
27. årets bästa film? ingen aning..

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? firades med vännerna :]

29. de bästa nya människorna du träffade? träffade inte så många. nygamla kanske? satti. 

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? klänningar.

31. vad fick dig att må bra? c, familjen, vännerna.

32. vilken kändis var du mest sugen på? jude law & ed westwick. hetast i världen.

33. vem saknade du? ingen speciell..

34. favoritmånad? maj.

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja...


Kommentarer
Postat av: s.

du är så söt. vad ska du göra i helgen?

2008-01-03 @ 21:44:13
Postat av: s.

du är så söt. vad ska du göra i helgen?

2008-01-03 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback