trött på jobb?

var uppe lite för länge igår.
det blir lätt så när man inte vet om man ska jobba eller ej.
så idag blev jag väckt av telefonen som ringde klockan 7.
de behövde såklart mig..
så det blev inte till att sova ut, och rensa garderoben får jag också skjuta fram!
skönt att jag i alla fall fått städningen avklarad.

de ringde även nyss från dagiset och behövde mig där också.
typiskt att de behöver en på samma dagar.
i fredags hade jag ju liksom inget jobb alls, någon av dom kunde ju ringt då! ;D

nu ska jag in i duschen!
börjar 08:30, hoppas jag bara jobbar till 14, när skolan slutar.
men det är rätt soft där. ska ut och gå en långrunda också så jag måste ta varma kläder på mig!

tjingeling, hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback