outfit 15/2-08

40340-2257

när jag kom till jobb idag så var där bara 12 barn. de skulle varit 19.
så de behövde tyvärr inte mig på fritids, utan bara i disken.
och disken efter tolv barn & tre fröknar går jääkligt fort. var klar på 40 minuter, sen fick jag cykla hem igen.
men jag kom på att jag redan hade skrivit till 15:00 på lönelappen som jag lämnade idag, för den fyllde jag i här hemma innan jag stack till jobb.
oops.

detta är min enkla outfit för dagen.
klär ju inte upp mig direkt när jag ska jobba med disk.

jeans - h&m
tisha - gina tricot


om ni har tur kanske jag lägger upp kvällens outfit sen också. ;D


Kommentarer
Postat av: Therez

♥ Vilken cool tee! Den såg jag inte idag när jag var på stan! :O

Postat av: mikaela

therez: tack! det var ett tag sen jag köpte den.. :]

2008-02-16 @ 15:14:35
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback