massage = nackspärr?

godafton!
idag har jag jobbat hela dagen.. och efter det satte jag mig i massagestolen en kvart.
när jag satt i den första gången i tisdags så vaknade jag dagen efter med nackspärr. helt galen sådan också!
tror ni att det har med massagestolen att göra? eller för att jag tränade i tisdagskväll? eller kombinationen?

anyhow.. idag har jag fortf. nackspärr, men jag satt i den ändå. vet inte om det är bra att få massage när man har det?
men den är ju så skööön! man somnar nästan i den!

nu är det snart helg. har inget jobb inplanerat imorgon.. får väl se om de ringer.
har absolut inget planerat i helgen heller.. tråkigt..

gud vad jag skulle vilja resa bort!
men det kommer snart. det är ju bara cirka en månad tills vi åker till aten och det ska bli såå gött!

hoppas att nackspärren är borta imorgon så att man kan få något vettigt gjort. har ju inte kunnat träna idag heller på grund av det. :/

Kommentarer
Postat av: Thilda

massagestolarna är sköna men JA de är livsfarliga när det kommer till nacken, med andra ord så är det säkerligen den som gav upphov till din nackspärr! Och då bör du undvika köra nacken när du sitter där, vet inte vilken sorts massagestol det är dock! Massage är bra om man har nackspärr, dock ej om den är akut, men då ska det vara massage av en massör och inte en stol, de kan nog bara göra det värre faktiskt :)

2008-02-11 @ 17:57:08
Postat av: mikaela

thilda: tack för din hjälp! ajdå, nu satt jag i den idag också. hoppas jag inte vaknar upp med lika hemsk nackspärr imorgon då! får köra utan nacken hädanefter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback