måndagmorgon..lunch?

godmorgon!
eller för de flesta är det väl lunch nu, men jag vaknade faktiskt precis.

igår körde jag & sis till lund för att se på bio.
det blev ps. i love you.
väldigt mysig film, men jag har ju läst boken och vi vet ju alla att filmerna oftast inte skapar samma känsla som böckerna.
men det var några irländare med i filmen, och det är ju hot! bland annat snubben som dog i grey's anatomy.

efter filmen blev jessica hämtad av daddy eftersom det inte gick något tåg hem, och jag skulle ju stanna kvar i lund hos A. pappa fick lotsa mig dit med hjälp av GPS:en och hjälpa mig hitta parkeringsplats.
däremot var det ganska lätt att hitta hem faktiskt. :]
vi kollade på wallander & myste. han luktar så gott.. haha!

idag har de inte ringt från något jobb.. så jag gör inte så mycket. ska snart käka frulle.
sen ska jag packa en himla massa traderagrejer och gå till posten med det.
det är det jobbiga med att sälja en massa. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback