love nelly

jag pausar lite från mitt tradera-tjafs.
håller på att lägga upp MASSOR av annonser. publicerar länken dit här ikväll!

satt och kikade lite på
nelly igårkväll och hittade två favoriter som jag vill ha nu i vår!

40340-2280
jacka - jättefin vårig modell som är tajt i midjan och puffig över rumpan. i like! söta detaljer på den dessutom! 499 kronor.
väska - åh, jag blev helt kär i den direkt! älskar de där färgerna tillsammans! 499 kronor.

jag har ju 100 kronor i innestående hos nelly dessutom.. hm, får se hur mycket man får i lön! :]



snart träning. tränar redan 16:45 idag. skönt! då kommer man ju hem i tid och har hela kvällen framför sig!
annars brukar träningarna börja mellan 18:15-19:30.. och när man kommer hem då är hela kvällen borta!

imorgon ska jag till frisören! aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback