g'day

hallåj babes!
inget jobb idag heller. buhuu. inga pengar!
så ringde det halv 10 från dolt nummer. trodde direkt att jag skulle få jobba.
när jag svarar så är det en från en annan skola: "ja, du står uppsatt här som vikarie, vi undrar bara om du vill stå kvar på listan?" ååh, kunde hon inte ringa om det senare på dagen!?

aja, har käkat frukost framför dr house, duschat, sminkat mig, packat kläder som ska skickas, sökt två jobb.
så jag har hunnit med en hel del trots att klockan bara är ett. :]
nu ska jag söka ett jobb till.. sen vet jag inte vad jag ska göra?

vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Sara

Sitter på jobbet och tråkar.. :/

Hade velat byta med dig, åtminstone för en dag! :)

Kram!

Postat av: Anonym

jäklar vad aktiv du är och får en massa saker gjort så tidigt på dagen, haha. alltså jag kan inte länkem till mina auktioner eftersom jag inte vet hur man kommer/söker på mitt namn där mina annonser är under. vet du hur man kommer till det. som på min blogg har du länkat så man kommer till ditt användarnamn eller vad man ska kalla det: mikaelaekstrom...osv...förstår du vad jag menar?

2008-02-27 @ 15:52:30
URL: http://josefiiineeS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback