dessa tråkiga återkommande söndagar

tänkte blogga lite innan jag går ner och hämtar min mobil som ringde i fickan för en liten stund sen.
det är nog alex som vill prata om igår.
sen måste jag ta tag i städandet. eller ska jag sova en timme först?

i fredags var jag bara hemma och tog det lugnt.
tittade på robins och ciao bella tillsammans med lil'sis.

igårmorse åt hela familjen frukost ihop och sen åkte jag, mamma och syrran till nova lund.
ska visa mina fynd så småningom. köpte bland annat ett par ankelboots som jag är helt galet nöjd med.
mer och mer nöjd för varje minut faktiskt.
de fick följa med på party igår och på barndop idag!

kom hem igen vid halv 4. in i duschen direkt.
stressminkade mig och valde outfit.
nath och robin kom och hämtade mig, sen åkte vi till alex och beställde pizza.
"hurry, hurry, hurry. buy my rice and curry"
jag lockade nathalies hår.
drack citrondricka.

sen blev det snöstorm och då skulle vi ge oss ut på vägarna för att komma till förfesten.
12 (?) tjejer. det kan ju inte bara bli fel?
vi hade jättetrevligt. eller jag hade det iaf!
lyssnade på nostalgilåtar, skitsnack och massa dricka.

slutligen hamnade vi på tivoli där vi skakade rumpa till stängning typ.
var inte nykter när jag kom hem. var knappt nykter imorse när jag skulle på barndop.
ville inte andas i kyrkan.

idag har jag druckit en massa igen! läsk.
och ätit mc donalds. och det sista ur helgens godispåse.
fyfan. vill spy upp allt igen.
kommande vecka ska bli en bra vecka.

har inget jobb på g imorgon.. än så länge.
ska nog ställa klockan och kila iväg till gymmet.
JA, DET SKA JAG! 3 kilo till tills sista februari. will i make it?

ps. jag har 500 kronor kvar på kontot som ska räcka hela februari.
igårmorse hade jag 3000. ångest, javisst!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, du ville ju ha updates om i går. så svarar du inte. fyfan jag har ätit en kycklingkebab tallrik i dag. nu precis faktiskt. jagärmättsomenget!

Postat av: Sara

Hej kela, kul att träffa dig igår. Hoppas att du hade roligt. :)

2008-02-03 @ 21:13:05
URL: http://makii.blogg.se
Postat av: mikaela

alexandra: näe, jag hade glömt mobilen i jackfickan. igen. ;P jag har ingen röst! haha!

sara: hej. :] kul att träffa dig också! jag hade suuuperkul! hade du?

2008-02-03 @ 23:42:47
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: dannjella

åh, så va jag inte på tivoli när du va där :p

2008-02-04 @ 11:08:27
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback