cupcakes

hej mina sötnosar!
kvällen har bara sprungit iväg..
sov ett tag innan.
sen har jag kollat på senaste avsnitten av cashmere mafia och 2900 happiness.
någon som kollar på det förresten? vad står 2900 för?

mamma bjöd på fika innan.
hon hade gjort cupcakes.
söta va? min mobil fotar svindåliga bilder..
tur att jag snart ska få en ny.

förresten c.. jag behöver mina hörlurar då så att jag kan sälja min nuvarande.
kanske inte rätt läge att fråga efter det, men jag kan inte hjälpa att du är klantig. :]

imorgon vankas det bio..
nej, ledsen att göra er besvikna.. inte med A.
jag har inte skickat det där sms:et än. idag.. kanske.
ska träffa min kära sandylou!
det var alldeles för längesen, så nu ska vi se bio och ta ett glas vin.
ah, så trevligt det ska bli. :]

Kommentarer
Postat av: josse

åååh vad söta cupcakes, vad sugen jag blev på det nu:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback