bråkblogg

blogg.se bråkade hela kvällen/natten igår.
eller så var det kanske mitt internet som bråkade.. jag vet inte!

precis kollat på blondinbella, stinalee och modette-eleonore på nyhetsmorgon.
det var inte länge dom var med direkt.
haha, jag säger det igen.. blondinbella, du får mig att le. ;]

igår var jag bara hemma.
skulle köra två kompisar hem igårkväll.
så jag började faktiskt med mitt projekt; rensa bland alla kläder.
jag hann med min byrå.. kanske 1/5 av alla mina kläder.
slängde tre påsar med kläder och har en hög med grejer jag ska försöka sälja.
det är så skönt att få rensa!

idag ska jag iväg på födelsedagsgalej hos min kusins sambo.
sen får vi se..! ;]

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag var också uppe och kollade på nyhetsmorgon, synd att de bara fick en kvart att prata.

Postat av: Anna

Jag tittade också på nyhetsmorgon :) Jag tycker Eleonore verkar vara så himla gullig.

2008-02-17 @ 13:14:04
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: Anonym

ooh missade de

2008-02-17 @ 22:09:38
URL: http://justmehiba.tjejsajten.se/
Postat av: Martina

Blondinbella är så blåst!

2008-02-19 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback