sköter inte det sig själv?


agyness deyn i mysig kofta backstage på anna sui:s visning.
pic:
style.com
när mamma har brutit benet får vi barn hjälpa till med saker som till exempel tvättning.
jag har precis varit nere och satt igång en maskin tvätt och kände mig ganska stolt.

mamma: du la i tvättmedel och sköljmedel va?
jag: nej?
mamma: bra.
jag: mm, det behöver man väl inte?
mamma: jag hoppas du skojar?
jag: näe? sköter inte det sig själv?
mamma: du är ju för ding!

hur ska jag kunna bo själv?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag skrattar fortfarande =)

Postat av: mormor

Detta barn........

2008-08-05 @ 18:26:03
Postat av: Anna

Det låter som det likagärna kunde varit sagt av mig ;)

2008-08-05 @ 20:37:25
URL: http://stylebyanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback