regnet det bara öser ner

usch vilket ruskväder!
det har ju regnat verkligen hela dagen idag.
vaknade hos A imorse och det kändes sjukt lockande att ligga kvar i hans varma stora säng när man hörde hur det öste ner utanför.
men nej, till jobbet for man och där har jag tillbringat dagen. haha. ;P

imorgon jobbar jag kväll vilket innebär att jag kan vara vaken länge idag. woho!
egentligen stod det tatuering på schemat imorgon, men tatueraren hade blivit sjuk så jag skulle få en ny tid.
när är inte bestämt än.
trist som fan när man var inställd på imorgon. men dom kan ju också bli sjuka.

håller på att ladda ner en film nu. the orphanage (barnhemmet). den sägs vara sjukt läskig, så vem joinar på filmkväll? ;D

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Usch ja, satan vad det har regnat idag! Jag ville också ligga kvar under täcket, men icke! :)

Postat av: Nathalie

Jag vill se den filmen? Kan du bränna den? : )

2008-08-05 @ 07:03:16
Postat av: mikaela

frida: ganska mysigt när det regnar, men då får man gärna vara ledig så att man kan ligga inne och mysa till filmer. inte jobba!



nathalie: jag vet inte hur man bränner, men jag kan kanske be pappa när han kommer hem i helgen. ska först kolla hur kvalitén är. såg aldrig den igår.

2008-08-05 @ 10:25:09
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback