what to wear?

40340-2485
jahaaaa, vad ska man ha på sig ikväll?!
tänk om någon av klänningarna ovan hade funnits i min garderob.. då hade jag inte haft så stora problem.
men nej, de har ju inte ens kommit ut i butik än.
jag skulle ju kunna ha samma kläder som förra helgen eftersom jag inte kom ut då.. men det känns ändå lite B?
jag vill ha massa pengar att bränna på shopping!

ps. angående klänningarna.. jag har varit helt insnöad på den första... men nu tycker jag nog nästan den andra är finare..?

Kommentarer
Postat av: Livingroom

sett lite olika info på när de kommer ut. v.16,17 och 20-21 såg jag någonstans. verkar förvirrande :-)

Postat av: mikaela

livingroom: jaa, det är den informationen jag fått också. :)

2008-04-06 @ 15:46:31
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback