summer is here

åh, älskar detta!
idag har det varit ca 16 grader i skuggan. jag har suttit ute i bara jeansshorts och linne.
synd att det inte går så bra att blogga i solen.

var hos frisören idag som jag skrev innan.
blev av med utväxten och nu kan jag ha luggen framåt igen och ändå se något!

en annan sak som jag inte sagt..
i tisdags när jag jobbade hade de ringt min referensperson på jobb och frågat om mig.
igår ringde tjejen från rekryteringsföretaget och sa att eniro jättegärna ville träffa mig, så nu ska jag på slutintervju där imorgon.
ååh, hoppas att det går bra. :]

vad ska man göra i helgen då?
jag är sugen på lite uteserveringshäng imorgon faktiskt.
på lördag kommer släkten hit och firar mig, och på kvällen blir det utgång.
fyller ju 20 på måndag för er som inte visste det. :]

fick faktiskt min första födelsedagspresent idag. visar bild senare!

UPPDATERAT: jaha,
det är såhär man gör när man bloggar i solen. (bild från f. fahrmans blogg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback