shop til' you drop

i malmö är shoppingutbudet lite bättre än i lund.
detta fick följa med hem igår.
just det, jag skulle inte shoppa ja.. haha!

1. grymt fin tröja från h&m trend. den gör sig inte riktigt rättvisa. klicka här för att se när jag provar den.
2. grå hoodtröja med söta rosettdetaljer. nersatt till 98 kr! :] från h&m divided!
3. spetsklänning som ska användas som linne från gina tricot. närmre bild här.
4. denimpumps från monki.
5. kerstinchinosen från monki i ljusblått. dom har höjt priset på dom. sånt gillas inte!


Kommentarer
Postat av: Valentina

Har samma H&M troja:)
Aer ganska soet men lite kort...taenker mig att jag teg foer liten:)

2008-04-13 @ 07:12:23
Postat av: mikaela

valentina: antar att du menar hoodtröjan.. divided har ju rätt små storlekar, men jag gillar när det är lite kort! :]

Postat av: Cornelia

Snyggt alltihopa! Såg du om spetsklänningen fanns i svart? =)

2008-04-13 @ 17:32:11
URL: http://FashionFadesStyleIs3ternal.blogg.se
Postat av: mikaela

cornelia: inte vad jag såg i alla fall! :/

2008-04-14 @ 14:00:44
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback