outfit 29/3-08

40340-2454

här kommer en något försenad lördagsoutfit.
det vankades tjejfest och utgång.
jättetrevlig middag och förfest, men sen mådde jag mindre bra i bilen och kom inte ens ut.
jävla skit - jag kände mig ju skitsnygg och så var det bara tjejerna som fick se mig. ;P
men tack caroline för middagen, det var super!

slutsats: jag ska aldrig mer dricka!

svarta stuprör med dragkedja nertill - h&m divided
svart linne - american apparel (överlägset bästa baslinnena!)
blommig tee - zara
platåheels - h&m
armband - cocoo.se (syns ej på bilen, men syns här)


Kommentarer
Postat av: ulrika

Blommigt- me like!

Postat av: Lina

är det teen som fortsätter sen i annat tyg? Menar det med rosetten??? Riktigt snyggt!

2008-04-01 @ 13:40:12
URL: http://liihna.webblogg.se
Postat av: mikaela

ulrika: ja, jag är verkligen kär i den där tröjan! :) kul att andra också gillar den!

lina: japp, allt är en enda tröja. ;D tack så mycket!

2008-04-01 @ 13:47:01
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är ursnygg i lugg! jag vill också haaa

2008-04-01 @ 14:17:09
Postat av: mikaela

anonym: taaack! :)

2008-04-01 @ 15:32:44
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: caroline

tack själv för i lördes.. synd att de blev som det blev.. jag ska nog heller inte dricka mer.. duktigt ångest! du kan du ge mej lite tips hur man kan gå ner så mycke i vikt som du har gjort? helt sinnes.. kul för dej;) nej men somsagt.. TIPS?:)

2008-04-03 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback