min 20:e födelsedag

ganska skönt att vara ledig på sin födelsedag.
det var s också, så jag åkte in till henne.

jag har gjort följande idag;
- suttit på två uteserveringar. fikat & myst.
- shoppat. ni ska få se snart!
- varit på systemet. bara för att liksom.. behövde inget, och hon sa inte ens grattis! :/
- suttit på s balkong.
- varit avundsjuk på s och hennes män som ska dricka öl idag.
- deklarerat. jag gjorde det helt själv. är ju vuxen nu. hoppas pengarna kommer innan midsommar!

nu vill jag göra något mer. :D

A har inte sagt grattis. inte C heller. han borde väl komma ihåg?
men tusen tack för alla sms-, msn-, telefon-, blogg och facebookgratulationer!

Kommentarer
Postat av: A

facebookgratulationer.. pfft..

jag.har.tråkigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback