malmö tur och retur. och tur igen.

hej mina babes!
har precis kommit hem från malmö.
shoppade bland annat det blommiga linnet som jag hängt undan.
det fanns ett kvar i malmö bara.
köpte även lite fina underkläder och fick en
sjal av alex i födelsedagspresent. :]

ska hoppa in i duschen nu, sen kommer alex hit och grillar och dricker lite cider.
sen ska vi tillbaka till malmö och catch up with nath och robin för lite uteserveringshäng.
hoppas att ni får en fin kväll, så hörs vi imorgon!

(ska försöka få tid till att slänga upp en dagens outfit innan jag sticker!)

Kommentarer
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Hoppas du har det trevligt!

Postat av: Anna

Ååh vad mysigt. Själv fick jag hålla mig nykter :/

2008-05-01 @ 13:32:49
URL: http://stylebyanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback