helgen

jaha, om man skulle berätta lite om helgen då?

i fredags var jag ju först och främst på anställningsintervjun.
det kändes rätt bra, men vi får väl se hur det går!
de skulle höra av sig på tisdag!

på kvällen körde jag och alex till e-town. hon bjöd på gröna drinkar (kommer tillbaka om dom senare) hemma hos sin bror.
vi gick mellan de två enda barerna som finns i stan.
träffade en del gamla ansikten - C:s gamla vänner. sen kom C också. första gången sen vi gjorde slut typ, vilket faktiskt är halvår sen nu snart!
träffade A#3 eller 4 eller vem det är också. haha! det var inte igår jag träffade honom heller.

blev en rätt lugn kväll för min del eftersom jag skulle köra hem dagen efter.
fick dock för mig att ta tåget till A när kvällen var slut.
betydligt mysigare att somna där än på freddes soffa. no offence, fredde!

för alex gick det lite vildare. hon beställde inte mindre än 7 (!!) gröna drinkar. (och det var inte det enda hon drack).
detta resulterade i att hon inte var så jättepigg på lördagen.

jag var igång och städade hela lördagen när jag väl kom ifrån A.
på kvällen var det kalas för mig eftersom jag fyller 20 imorgon.
vid halv elva körde mamma mig till e-town för ännu en kväll där. (katastrof! en dag i månaden räcker i den hålan!)
mötte upp alex. båda var rätt sega men vi försökte så gott vi kunde.
började med att beställa ett äckligt vin. det gick trögt så vi gick till den andra baren och beställde varsin grön drink.

nu hade det gått så långt att alex är känd för hennes gröna drink. hon övertalade den ena baren att ha med den när de ska uppdatera sin drinklista.
då måste hon naturligtvis döpa den eftersom vi inte visste vad den hette.
det kom upp en del förslag.. kermit, 0418 (vårt riktnummer)... men sen kom hon på det. SÄSSY!!

så om ni någongång ser en drinklista med drinken sässy så vet ni vem som döpt den. ;]

någon som vet drinkens riktiga namn förresten?
den innehåller;
vodka
blue curacao
peachsnaps
apelsinjuice

meningen var att vi skulle ut och dansa igår, men eftersom båda var sega och alkoholen inte riktigt slog till så kände vi inte för det. så vi satt i baren till stäningsdags och sen handlade vi mat på subway och åkte hem.

idag har jag bara tagit det sjukt lugnt.
har verkligen inte gjort någonting.
och dra på trissor. jag är inte hos A idag!
han skulle göra något annat och tyckte vi kunde ses i veckan istället.
vi får väl se hur det blir med det...

nä, om man skulle klicka hem de där skorna..?

Kommentarer
Postat av: A

jag och fredde googlade den i dag, men hittade inget. jag kan inte ta åt mig äran riktigt eftersom det är emsven som drog hit den från utlandet.
men fan om ingen tycker om den! då skäms jag nästan lite. hahahhaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback