fashion news

40340-2494
h&m är den webbutik som mina läsare gillar mest.
den vann veckans omröstning med 56% av rösterna, så vad passar bättre än att blogga om h&m:s nyheter då?! :]
de senaste nyheterna kan ni se här.
hittade en del fint, men mycket ser ut som allt annat..
byxorna är superfina. gillar de marinblå med dess höga midja och raka vida ben.
cigarettmodellen (de beige) vet ni ju att jag gillar. haha!

rabattkoden 8044 (20%) funkar fortfarande, men jag tror att idag är sista dagen!

ps. resten av omröstningen såg ut såhär:

forever21 - 25%
asos - 19%
lindex - 0%

kommer inte på någon bra fråga.. så vi hoppar över det denna veckan! tips till nästa?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gillar verkligen dom bilderna på Mona Johanesson. Hennes hår är underbart likaså kläderna!

Spana gärna in min aktioner. Snygga moderiktiga plagg. Lägger upp nya plagg regelbundet.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1143343&listtype=0

2008-04-08 @ 17:24:22
Postat av: mikaela

michelle: håller med dig - jättefina bilder! tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback