blommigt under

40340-2499h&m har även uppdaterat med lite nya undies.
till vänster ser ni mitt favoritset - blommor i härliga färger!
jag har faktiskt inga underklädesset med linne, det är lite dåligt..!
detta hade jag gärna tagit emot! :]

nu har jag skrivit mitt personliga brev. ska visa det för lite folk och se om jag ska ändra på något.
vad ska man ha med i det liksom? jag har skrivit lite om mig själv, min bakgrund, varför jag söker och mina förväntningar.. låter det bra?

förresten.. är det inte någon som känner någon som känner...(ni fattar) som ska söka till/går på skurups folkhögskola?


Kommentarer
Postat av: Felicia

sött! ha en mysig & trevlig onsdag såhär mitt i veckan! :D

Postat av: nad

hm nej, fast jag hade tänkt söka det också, men sket i det när jag såg att man helst skulle ha jobbat i x antal år innan. man MÅSTE ju inte, men ja. fast sen vill jag nog inte plugga i höst heller, men det hade varit intressant att se om man kom in.

GAH jag orkar inte attdet är värsta intervjun innan och sånt. kan dom inte bara ta in folk som dom gör på vanliga kurser. :P

2008-04-09 @ 13:34:21
Postat av: mikaela

felicia: detsamma! :]

nad: ah, du skulle sökt! :D än är det inte för sent - sök! ;P
haha, aa, tester och sånt! blir nervöst, men spännande! försöker att inte ha allt för höga förhoppningar på att komma in!

2008-04-09 @ 20:20:17
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback