anna satin dress

40340-2531såg precis att klänningen jag spanade in på gina tricot förra veckan även finns i rosa.
den känns betydligt mer jag!
dessutom köpte min syster den i gult, så det känns roligare med en annan färg.
så detta är ett tips till min birthday. ;] storlek 42, tack.
249 kr kostar den - ett riktigt kap om jag får säga det själv.
det tråkiga är väl att man inte kommer att va ensam om den direkt.

snart ska jag träna. själv.
syrran är inte hemma idag.
men innan dess ska jag hämta ut asospaket! wohow!


Kommentarer
Postat av: Lollo

fin!

Postat av: Lina

Jag fyndade den i vitt idag! Det blir kanske en liten hint på bloggen till dom som inte har hittat studentklänningar ännu. Jag hoppas att den kommer in i svar.

//Lina

2008-04-15 @ 22:35:02
URL: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback