shoppat

efter lite klabb med mobilen har jag nu fått in bilderna på datorn.
tyvärr får ni nöja er med mobilbilder eftersom jag inte har kameran här.


klänningen köptes på MQ för 499 kronor.
tajt över brösten och sen jättepuffig.
ännu en svart klänning i garderoben, men det kan man inte ha för många av, ellerhur? ;]



köpte även lite badsalt som de hade på reapris på åhlens. en duschpeeling med mandelkärnor fick också följa med hem!
när pojkvännen skulle köpa fryspåsar på coop så köpte jag en målarbok och sen  var jag sysselsatt på kvällen! ;]
skönt att få fram barnasinnet lite! ;]

Kommentarer
Postat av: J

De målarboken har jag också^^
haha

2007-09-04 @ 14:56:15
Postat av: mikaela

j: man håller sig sysselsatt ett tag! :)

Postat av: Emma

snygg klänning :)

2007-09-06 @ 14:26:44
URL: http://emmisjohansson.blogg.se
Postat av: mikaela

emma: tack! :]

2007-09-06 @ 15:41:41
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback